• Головна
  • Про нас
      • Back
      • ПРОЗОРІСТЬ
      • Історія закладу
      • Наше сьогодення
      • Наш колектив
      • Наші групи
      • Гурткова робота
      • Програма розвитку
      • Контакти
      • Віртуальний тур
      • Фотогалерея
      • Новини
  • Батькам
      • Back
      • Психолог радить
      • На варті здоров'я
      • Реєстрація до садочка
      • Батьківський комітет
      • Підготовка до школи
      • Світ музики
      • Права дитини
  • Дітям
  • Педагогам
      • Back
      • Проектна діяльність
  • Головна
  • Підготовка до школи
  • Готуємося до школи

Готуємося до школи

Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей.

Одним дітям це додає піднесеного настрою, відчуття виходу на новий життєвий щабель, іншим вселяє ностальгію за звичним життям у дитячому садку, часто породжує стресові стани. Тому дуже важливо, щоб у дошкільному закладі, в сім'ї допомогли дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чим займалася, що опановувала вона раніше.

Для успішного навчання в школі дитині необхідні такі якості

  • добре розвинена дрібна моторика рук та координація рухів(тренувальні вправи – пришивати ґудзики, ліпити з пластиліну, качати олівчик поміж пальчиків, зафарбовувати малюнки в різних напрямках, грати з м’ячем, ходити по «лабіринтам» з ниток);
  • добре диференційована рухова система (тренувальні вправи – пальчикова гімнастика, ігри з пальчиковим «ляльковим театром»);
  • хороша здатність до самоконтролю та самооцінки(формування залежить від віку та особливостей нервової системи);
  • адекватна реакція на успіх і невдачу (формування залежить від віку, особливостей нервової системи та від особливостей дитячо-батьківських відносин);
  • мотивація навчання (формування залежить від віку та особливостей дитячо-батьківських відносин);
  • достатній об’єм механічної слухової та зорової пам’яті (тренувальні вправи – ігри, в яких треба запам’ятовувати; різні види дитячих лото, повторювати 6-10 не пов’язаних за змістом слів);
  • стійка та рівномірно розподілена увага (тренувальні вправи – розплутувати намальовані «лабіринти» різної складності, перемальовувати прості малюнки по клітинкам);
  • вміння відтворювати окремі події чи фрагменти дійсності, надавати їм логічної цілісності, а також спроможність всебічно розуміти ситуації й передбачити події (тренувальні вправи – описувати малюнок з урахуванням всіх дрібних деталей; складати коротку історію за декількома малюнками, пов’язаними за змістом);
  • добре розвинена здатність робити узагальнення (тренувальні вправи – ігри «хто більше?», в яких треба назвати якомога більше предметів певної групи: меблі, посуд, люди, одяг, фігури, взуття, птахи, звірі, риби, транспорт, іграшки, тощо; в другому варіанті гри «хто більше?» треба назвати групу, до якої належать названі предмети);
  • здатність дитини до абстрагування, оперування вербальними поняттями (тренувальні вправи – ігри на виключення слова, зайвого за змістом; вміння пояснити зміст того чи іншого слова);
  • добре розвинений фонематичний слух як показник рівня готовності дитини до навчання грамоти (тренувальні вправи – шукати на слух заданий звук в словах; називати звуки на початку, в середині та в кінці слова).

Поради батькам: як підготувати дітей до школи

Зовсім не слід робити:
  • змінювати режим дня дитини: позбавляти її денного сну, довгих прогулянок, ігор;
  • оцінювати все, що робить малюк, так як оцінюється діяльність учня;
  • «проходити» з дитиною програму першого класу, насильно замінюю¬чи гру навчанням.
Необхідно:
  • прищепити дитині інтерес до пізнання довкілля, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте;
  • навчити її долати труднощі, планувати свої дії, цінувати час. Учити дитину слухати і чути оточуючих, поважати чужу думку, розуміти, що власні бажання потрібно узгоджувати з бажаннями інших людей, прагнути реально оцінювати свої дії і досягнення;
  • формувати світогляд дитини, знання:
    • про довкілля, про себе (прізвище, ім’я, адресу), про свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі);
    • про своє село, місто, вулицю;
    • про явища природи (пори року, їх послідовність, місяці кожної пори року, їх загальну кількість і послідовність; дні тижня, частини доби);
    • про Сонце, дощ, сніг;
    • про урожай, борошно, із чого роблять хліб, цукор;
    • про улюблені книжки, вірші, казки, пісні, відомих письменників, художників, композиторів;
    • про дорослих людей (за віком, професіями, за своєю вихованістю-невихованістю; добротою, чуйністю-байдужістю; яких людей треба поважати, а яких боятися; звідки, на думку дитини, беруться порядні й непорядні люди);
    • про сучасну техніку, транспорт.

Наше опитування

Чи відвідує Ваша дитина гурток або студію, секцію
Голосувати

Наші статті

3Психолог радить
Гіперактивні діти
Основні вікові кризи дитини
Хочу до дитячого садочка
4На варті здоров'я
Все про вакцинацію
Вплив сім'ї на формування здорового способу життя у дітей
Профілактика та лікування ГРВІ у дітей
Комплексний план зміцнення здоров'я дітей
7Світ музики
Дитина та музика
Вплив музики на психічну діяльність дитини
Музичне виховання дитини в сім'ї
Вплив музики на розвиток особистості дошкільнят
Українська народна пісня - частина народної медицини
Музика в повсякденному житті дітей
Музикотерапія в дитячому садочку
4Підготовка до школи
Готуємося до школи
Психологічна підготовка дитина до школи
Першокласник: готовність номер один
Тест для батьків
1Права дитини
Батькам про права дитини

Наші гуртки

  • «Говоримо англійською»
  • «Ми - маленькі актори»
  • «Візерунки з насіння»
  • «Захисники природи»
  • «Диво»
Tweet
Нашим відвідувачам
  • Реєстрація на сайті
  • Контакти
  • Карта сайта
Корисні посилання
  • Реєстрація до садочка
  • Вінницька міська рада
  • Освіта Вінниччини
Офіційна інформація
  • Державні закупівлі
  • Звіт про кошти
  • Прозорість та інформаційна відкритість
2016-2018 Pano360

Студія веб-дизайну «PANO360»

Приймаємо замовлення на такі послуги:

  • Розробка web-сайтів
  • Створення 3D панорам, віртуальних турів
  • Впровадження сучасної аналітики для сайтів
  • Рекламування Ваших товарів і послуг в Інтернет

www.pano360.in.ua
+380 67 7359912