Комплексна програма розвитку дошкільного навчального закладу N21 на 2018-2021 роки

Програма розвитку призначена для визначення перспективних напрямків розвитку освітньої установи на основі аналізу роботи ЗДО №21 за попередній період. У ній відображені тенденції змін, охарактеризовано основні напрямки оновлення змісту освіти та організації виховання, управління дошкільним закладом на основі інноваційних процесів.

Розвиток закладу дошкільної освіти в умовах реалізації нової державної освітньої політики, основними орієнтирами якої є:

  • створення умов для збереження, зміцнення здоров'я вихованців
  • становлення відкритої, гнучкої і доступної системи освіти
  • недостатня готовність і включеність батьків в управління якістю освіти дітей через суспільно - державні форми управління
  • необхідність інтенсифікації педагогічної праці, підвищення її якості та результативності щодо застосування сучасних освітніх технологій
  • необхідність створення сфери додаткових освітніх послуг
  • створення в дитячому садку системи інтеграційної освіти, що реалізує право кожної дитини на якісну та доступну освіту
  • підвищення якості освіти в ДНЗ через впровадження сучасних педагогічних технологій, в тому числі інформаційно-комунікаційних

Мета програми

Створення умов, для підвищення доступності якісної освіти, що відповідає сучасним потребам суспільства, що забезпечують розвиток і саморозвиток дітей, а також розвиток їх творчого потенціалу, переклад установи в інноваційний режим діяльності.

Впровадження прогресивних ідей, новітніх освітніх методик, альтернативних технологій; підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи закладу; оптимізація роботи з батьками.

Програма визначає пріоритетний напрямок розвитку дошкільного навчального закладу: еколого-оздоровчий.

Очікувані результати Програми

Основними результатами розвитку закладу дошкільної освіти будуть системні позитивні зміни, зокрема:

  • оновлення змісту дошкільної освіти;
  • сформованість свідомого ставлення дітей до власного здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної
  • цінності; підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;
  • раціональне використання ідей передового досвіду та розробка власних педагогічних технологій, що сприятимуть підвищенню якості знань дошкільників;
  • систематичне включення ІКТ в освітній процес ДНЗ;
  • результативність надання додаткових освітніх послуг;
  • формування вмінь та навичок, необхідних для навчання в школі;
  • активна участь громадськості, батьків до формування освітньої політики закладу;
  • зміцнення матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти;
  • пониження зростання захворюваності, через заходи, спрямовані на оздоровлення і зміцнення дитячого організму;
  • забезпечення відкритого інформаційного простору установи;
  • удосконалення системи безпеки учасників освітнього процесу.

Завантажити повний текст програми